پاسخ گوی خودکار ایمیل یاهو
بــــــــــ روز
با ما بــــــ روز باشید ، نرم افزار،سخت افزار،شـبکه،فناوری اطـلاعات،اینترنــت

 
تاريخ : جمعه 28 بهمن 1390برچسب:,

   پاسخ گوی خودکار ایمیل یاهو

بعضی مواقع پیش می آید که در شرایطی هستید که به اینترنت دسترسی ندارید و یا به دلیل مسافرت و مشغله کاری برای مدتی نمی توانید به ایمیل های ارسال شده پاسخ دهید. در این شرایط می توانید از سرویس پاسخ گوی ایمیل یاهو استفاده کنید. 
یاهو برای صندوق پستی الکترونیکی خود قابلیتی را تحت عنوان « Vacation Response» قرار داده است که به صورت خودکار به تمامی ایمیل های ارسال شده پاسخی مناسب ارسال می کند و از ارسال کننده ایمیل به دلیل دسترسی نداشتن شما به صندوق پستی تان پوزش می خواهد. برای تنظیم و فعال کردن این ابزار یاهو باید به صورت زیر عمل کنید:
بعد از وارد شدن به صندوق پستی تان در یاهو در بخش بالا و سمت راست صفحه اصلی ایمیل روی گزینه «Mail Options» کلیک کنید و سپس در صفحه جدیدی که باز می شود گزینه « Vacation Response» را از ناحیه «Personalization» انتخاب کنید. پنجره جدیدی برایتان باز می شود که باید در آن از ناحیه «Duration» تاریخ شروع زمان پاسخ گویی خودکار را در قسمت «Start Date» و تاریخ پایان زمان پاسخ گویی خودکار را در قسمت «End Date» وارد کنید. 
در مقابل هر یک از این گزینه ها کادر اول برای وارد کردن ماه و کادر دوم برای وارد کردن روز و در آخر کادر سوم برای سال در نظر گرفته شده است (البته با کلیک روی آخرین دکمه می توانید برای انتخاب تاریخ به تقویم یاهو دسترسی پیدا کنید). حال در قسمت « Generic Response» متنی را که مایلید در پاسخ ایمیل های دریافتی به صورت خودکار ارسال شود، تایپ کنید. 
این متن می تواند توضیحی بر این که چرا در حال حاضر نمی توانید پاسخ گو باشید و یا وعده ای برای ارسال پاسخ هنگام بازگشت باشد. اگر می خواهید برای پاسخ به ایمیل جوابی متفاوت را ارسال کنید کافی است متن مورد نظر را در کادر « Special Response» وارد و در کادر زیرین آن آدرس «دومین» مورد نظر را تایپ کنید. در آخر برای فعال کردن پاسخ گوی خودکار یاهو روی دکمه « Turn Auto Response On» کلیک کنید

.دوست عزيز نظر يادت نره☺☻ 
اگر از مطلب خوشتان آمد و برای ش

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط علی اکبر عبــادی


بامابـــ روز باشید

طراحی سایت